PDA

View Full Version : Debussy - Pelleas et Melisande (2017) (Sir Simon Rattle,London Symphony Orchestra)



BoomBoom
11-15-2017, 11:16 PM
http://www.hostpic.org/images/1711151224070080.jpg

MP3 CBR 320kbps | RAR | 382 mb
Classical, Opera | Label: London Symphony Orchestra

Sir Simon Rattle leads an all-star cast in this highly anticipated new recording of Debussy's evocative opera Pelléas et Mélisande. It was captured in January 2016 during performances of an innovative collaboration between Rattle and Peter Sellars, two of the boldest creative minds in music and theatre today. Supported by the London Symphony Chorus, prepared by renowned choral director Simon Halsey, it is a moving statement of intent for Rattle's tenure as LSO Music Director.

The plot, a love triangle between Prince Golaud, his wife Mélisande and his brother Pelléas, is shrouded in mystery and full of gripping twists and emotion-filled turns, ultimately ending in Pelléas' untimely death. The sensuous score contains some of Debussy's most exquisite music and perfectly crystalises the atmosphere of Maeterlinck's original play.

Debussy himself explained the appeal of the work: 'The drama of Pelléas which, despite its dream like atmosphere, contains far more humanity than those so-called "real life documents", seemed to suit my intentions admirably. In it there is an evocative language whose sensitivity could be extended into music and into the orchestral backcloth.

Tracklist:

01. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 1 Scène 1 "Une forêt": "Je ne pourrais plus sortir"
02. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 1 Scène 1 "Une forêt": "Pourquoi pleures-toi?"
03. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 1 Scène 1 "Une forêt": Interlude
04. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 1 Scène 2 "Un appartement dans le château": "Voici ce qu'il écrit Ã* son frère"
05. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 1 Scène 2 "Un appartement dans le château": "Qu'en dites-vous?"
06. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 1 Scène 2 "Un appartement dans le château": Interlude
07. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 1 Scène 3 "Devant le château": "Il fait sombre dans les jardins"
08. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 1 Scène 3 "Devant le château": "Hoé hisse Hoé!"
09. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 2 Scène 1 "Une fontaine dans le parc": "Vous ne savez pas où je vous ai menée ?"
10. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 2 Scène 1 "Une fontaine dans le parc": "C'est au bord d'une fontaine"
11. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 2 Scène 1 "Une fontaine dans le parc": Interlude
12. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 2 Scène 2 "Un appartement dans le château": "Ah! Ah! Tout va bien"
13. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 2 Scène 2 "Un appartement dans le château": "Tiens, Où est l'anneau que je t'avais donné"
14. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 2 Scène 2 "Un appartement dans le château": Interlude
15. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 2 Scène 3 "Devant une grotte": "Oui; c'est ici nous y sommes"

01. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 3 Scène 1 "Une des tours du château": "Mes longs cheveux descendent"
02. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 3 Scène 1 "Une des tours du château": "Je les tiens dans le mains"
03. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 3 Scène 1 "Une des tours du château": "Que faites-vous ici?"
04. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 3 Scène 2 "Les souterrains du château": "Prenez garde, par ici"
05. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 3 Scène 3 "Une terrasse au sortir des souterrains": "Ah, je respire en fin!"
06. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 3 Scène 3 "Une terrasse au sortir des souterrains": Interlude
07. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 3 Scène 4 "Devant le château": "Viens, nous allons nous asseoir ici"
08. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 3 Scène 4 "Devant le château": "Qu'ils s'embrassent, petit père?"
09. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 4 Scène 1 "Un appartement dans le château": "Où vas-tu?"
10. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 4 Scène 2: "Maintenant que le père de Pelléas"
11. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 4 Scène 2: "Pelléas part ce soir"
12. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 4 Scène 2: "Ne mettez pas ainsi votre main Ã* la gorge"
13. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 4 Scène 2: Interlude
14. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 4 Scène 3 "Une fontaine dans le parc": "Oh! Cette pierre est lourde"
15. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 4 Scène 4: "C'est le dernier soir"
16. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 4 Scène 4: "Nous sommes venus ici il y a bien longtemps"
17. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 4 Scène 4: "On dirait que ta voix"
18. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 4 Scène 4: "Quel est ce bruit?"

01. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 5 Scène 1 "Une chambre dans le château": "Ce n'est pas de cette petite blessure"
02. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 5 Scène 1 "Une chambre dans le château": "Attention, je crois qu'elle s'éveille"
03. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 5 Scène 1 "Une chambre dans le château": "Mélisande, as-tu pitié de moi?"
04. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 5 Scène 1 "Une chambre dans le château": "Non, non nous n'avons pas été coupables"
05. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 5 Scène 1 "Une chambre dans le château": "Qu'avez-vous fait?"
06. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 5 Scène 1 "Une chambre dans le château": "Qu'y a-t-il?"
07. Pelléas et Mélisande, L. 88 Acte 5 Scène 1 "Une chambre dans le château": "Attention. attention!"


mp3, 320

Check out My Blog
DOWNLOAD



http://nitroflare.com/view/D70C4F7FEC99E4D/j9xoh.Debussy..Pelleas.et.Melisande.2017.Sir.Simon .RattleLondon.Symphony.Orchestra.rar (https://sanet.cd/blogs/a1one/)

[url]http://rapidgator.net/file/abb49cd7daa3298991ba9bf169202c68/j9xoh.Debussy..Pelleas.et.Melisande.2017.Sir.Simon .RattleLondon.Symphony.Orchestra.rar.html

http://turbobit.net/adk3a4044lez/j9xoh.Debussy..Pelleas.et.Melisande.2017.Sir.Simon .RattleLondon.Symphony.Orchestra.rar.html